متن ترانه هاي آلبوم سردار اورتاچ Gold Remix Kara Kedi|2011
وبلاگ فارسی طرفداران سردار اورتاچ|SERDAR ORTAÇ JƏNUBI AZƏRBAYCAN
وبلاگ فارسی طرفداران سردار اورتاچ
درباره وبلاگ


Serdar Ortac Yeni Album Bana Gore Ask/20.Yil Tum Muzik Marketlerde
نويسندگان

Gold Track

01.HILE

Söz: Serdar Ortaç

Müzik: Serdar Ortaç

Aranje: Suat Aydogan

Tanımadan üzülürsün, yüreğimin kapısında
Seni üzen taşa dönsün, gençliğinin yarısında
Gece melekleri saydım, ikimizin omuzunda
Birine dert yanacaktım, ayrılığın konusunda

Kaderi yok sayıp yazılan her şeyin,
Dilediğin gibi, başını anlıyorsun
İçine renk katıp coşacağın yere
Ona keder katıp ne diye ağlıyorsun ?

Kimseyi sevmedi, görmedi deli gözüm
Her şeye buldu da, bulamadı buna çözüm.

Kalbe huzur veren aklını, kendine sakla.
Hakkın yok...

Olmadı, ayrılık kimseye yaramadı.
Bendeki serveti, kimsede bulamadı.
Aşka huzur veren kalbime, hileyi katma.

02.ELIMLE

Söz:Serdar Ortaç

Müzik:Dudu Aharon

Orijinal Söz : Dudu Aharon - Zadok Alon

Aranje:Tolga Kiliç

Aşkım niye kıskandın,
Hayat acımı bölüşmekten
Denemekten suçlandım...

Bebeğim niye kızdın çok,
Senin o çile yanaklarına
Yakışan yok, talip çok.

Yaradan seni benim elime,
Günah işleme diye verdi.
İçi dışı gibi açık olana,
Hak edenlere söz verdi...

Uçurun beni göklerde,

Elimle açtım kalbi,
Elimle çizdim aşk.
Bu yaz bütün aşklar erdi,
Senin gene kalbin (gönlün) taş.

03.HAYAT IZI

Söz:Serdar Ortaç

Müzik:Serdar Ortaç

Aranje:Volga Tamöz

Sana bir hayat izi var
Bir ara kapa gözünü,
Ruhu dinlensin.

Arada yürek izi var
Bir ara yıka yüzünü,
Aşkla dinlensin

İçimi zehir ediyorsun,
Gününü gönül ediyorsun,

Seni de yakar o diyorlar,
Beni de rezil ediyorsun...

Varlığın içime dert olur ama yine bulunsun,
Sen benim günüme, en deli dolu gelen umutsun.
Başka yer arama, git deme, gidesi yok hayattan,
Senden ayrılalı, kaç gece çıkamadı yataktan.

Ses gelsin, ses gelsin, ses gelsin, hep ses gelsin...
Aşk gelsin, aşk gelsin, sen kalbini aç, aşk gelsin...

04.KOCA KOCA

Söz:Serdar Ortaç

Müzik:Serdar Ortaç

Aranje:Erhan Bayrak

Doladım seni dile, çözüm yok
Cana çarpmadan, direk hüzün yok
Dilerim ki anlamını alsın
O yüzündeki çizgiler.

Aradım seni, sokak ayazda
Hüzün olmasın, teni beyazda
Dilerim gönül sözü, biraz da
Gün olur, bana tez güler.

Tutamadım içimde, çıkıp konuşsam
Ya tadımı sorarsa, zehir mi yutsam ?
Kaderimizi zorla, esir mi tutsam ?
Onu buluncuya kadar...

Ey aşk sana uzağım,
Hayat kime tuzağım,
(Hayat bana mı tuzağın ?)
Tenin gibi soğuk odalar.

Bir tutmadı, dediğin,
Huzur bile, küçüğün,
Dertler niye koca kocalar ?

05.YOK MU

Söz:Serdar Ortaç

Müzik:Serdar Ortaç

Aranje:Iskender Paydas

Kalbim çıktı tam yerinden
Bir ses duydum ta derinden
İsmim hecelendi dilde
İçten soldum takmadın mı?

Aşkım sende pek vaziyet yok
Önden buldum başka bilet yok
Çok zor güldün benden sonra
Kalpten birine rastlamadın mı ?

Yıpratmış ayrılık bünyemi yalan
Taciz ediyorlar...
Koynumda besledim bir sürü yılan
Aşktan ölüyorlar...
Ses geldi gönlümün talihi bozuk
Tamir edemezsin ...
Sizden mi korkacağız, bünyeyi bozup
Katil edemezsin ...

06.PARA PARA

Söz:Serdar Ortaç

Beste:Junior Francisco De Assis Mota/Mota Leonardo Pereira

Aranje:Tolga Kiliç

Bugüne kadar aradığım huyu neşesi
Sürünüyorum onun için gurur ötesi
Beni bırakıp elalemi arama diye
Başımı kuma gömüyorum yarala diye

Kolumda koynumda yılanlar var
Kalbimde pırlanta bulanlar var
Önemi yok hiç almasın bana hediye
İnşallah dönmezsin paranla deliye

Melaikeler inecek bugün ovaya
Yeni bir can acıtıp uçun havaya
Benim acı çekecek, yerime duvar örüp
Ona gülecek cesaretim var.

07.YILDIZ (BELLEZA)

Söz:Serdar Ortaç

Müzik:lonita Constantin

Aranje:lonita Constantin

Sen gittin ayrılık oldu
Dertlerde fazlalık oldu
Sen onu yaşamasan da
Sen gittin yıldız kaydı
Aşıklar yalnız kaldı

Ben huzur aramasam da
Kalp boş kaldı senden ayrı kaldı
Sevmeyi denedik en azından
Kaç gün saydık şimdi nefes aldık
Gülmeyi denedik en azından

Sen gittin ayrılık oldu
Dertlerde fazlalık oldu
Sen onu yaşamasan da
Sen gittin yıldız kaydı
Aşıklar yalnız kaldı
Ben huzur aramasam da

ARAMIZDAKI

Söz:Serdar Ortaç

Müzik:Serdar Ortaç

Aranje:Mert Ekren

 Kimseyi sevemedim daha
Yeni bir aşk göremedim
Acımızı yasımızı
Paylaşmayı bilemedim

Halbuki tanırsın herkesten daha iyi
Bilirsin herşeye kızar ve çabuk ağlarım
Boşver sevgilim boşver çal şarkımızı
Belki bir sabah elinden aşk yudumlarım

Sevmek de ayrılık da ihtimal
Unutma bu yürekte ihtilal var
Gidiyorsun ah içimde bir yarısı
Niye bendim o neden be kahrolası

Aramızdaki akan sular henüz durulmuşken
Henüz ayrılıktan kurtulup aşka tutunmuşken

Daha 18 yaşımda kalbimden vurulmuşken
Seni bir kalemde atıp içimden silmem imkansız
Sabret gönül sabret seni unutmak imkansız

Kimseyi sevemedim daha
Yeni bir aşk göremedim
Acımızı yasımızı
Paylaşmayı bilemedim

Halbuki tanırsın herkesten daha iyi
Bilirsin herşeye kızar ve çabuk ağlarım
Boşver sevgilim boşver çal şarkımızı
Belki bir sabah elinden aşk yudumlarım

Sevmek de ayrılık da ihtimal
Unutma bu yürekte ihtilal var
Gidiyorsun ah içimde bir yarısı
Niye bendim o neden be kahrolası

Yere göğe sor beni dağa taşa sor
Bu kalp seni şimdi unutmazsa asırlara doy

Remixler

09. İşim Olmaz (Volga Tamöz Remix)
10. Kolayca (Erhan Bayrak Remix)
11. Var Mı (Erhan Bayrak Remix)
12. Mikrop (Volga Tamöz Remix)
13. Poşet (Lonita Constantin Remix)
14. Kara Kedi (Caner Tepecik Remix)
15. Mikrop (Ufuk Ayildiz Remix)
16. Hile Slow Mix (Sinan Ceceli Remix)

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 1194
بازدید کل : 111857
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1